پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1350
-
الف
+

چالش‌های هلیا امامی در «داستان یک شهر»

"هلیا امامی" بازیگر نقش آزاده در سریال «داستان یک شهر» از چالش‌های نقش خود گفت.

"هلیا امامی" بازیگر نقش "آزاده" در سریال «داستان یک شهر» از چالش‌های نقش خود گفت.

هلیا امامی بازیگر «داستان یک شهر» درباره این سریال عنوان کرد: سریال ها اکثرا یک یا چند خط داستانی را که مرتبط با هم هستند، دنبال می کنند ولی در «داستان یک شهر» مخاطب با حوادث و حالات روحی متفاوتی رو به رو بود. اتفاقی که هنگام خواندن فیلمنامه من را مصمم به بازی در این نقش کرد همین بود که داستان واقعی این فیلمنامه مرا درگیر خود می کرد، وجود شخصیت های قهرمان واقعی و پیاده کردن داستان زندگی واقعی آن آدم ها چالشی در قاب دوربین بود که باید به درستی و بدون خطا انجام می شد.

او افزود: ما در این سریال به غیر از اینکه گزارش های مختلف می گرفتیم، با زندگی و مشکلات خود و همکارانمان دست و پنجه نرم می کردیم، همچنین تجربه حالات متفاوت سخت بود به طور مثال بیماری ام اس معضلی بود که در این سریال به آن اشاره شد و من هم در زندگی واقعی دوست نزدیکی داشتم که درگیرش بود. 

امامی با اشاره به اینکه این چهارمین باری بود که نقش خبرنگار را بازی می‌کند، تصریح کرد: خبرنگار بودن در این سریال برایم آسان بود زیرا در «لژیونر» خبرنگار ورزشی، در «از یادها رفته» خبرنگار و اولین عکاس زن ایران در دهه ۲۰ و در سریال «دادستان» هم دانشجو خبرنگاری بودم و در «داستان یک شهر» نیز به ایفای نقش یک خبرنگار و کارگردان پرداختم.

او درباره اینکه چگونه نقشش را شناخت و آن را بازی کرد، بیان کرد: هر نقشی را که می خواهم بازی کنم، ابتدا درباره‌اش مطالعه می کنم، در اینترنت می گردم و از بقیه کمک می گیرم، به طور مثال خیلی از خبرنگارها و پرسنل «در شهر» کمک گرفتم، آنها سر صحنه می آمدند و دوستانه در کنار کار بودند. همچنین قسمت های مختلف برنامه «در شهر» را می دیدم، بماند که گوشه ذهنم نیز خیلی از مسائل را داشتم زیرا این برنامه یکی از قدیمی ترین های شبکه پنج بود.

بازیگر «آتش و قداره» درباره همکاری اش با بازیگران این سریال گفت: کار کردن با بزرگانی همچون ایرج نوذری، علی دهکردی، پورانداخت مهیمن، رضا توکلی همیشه لذت بخش و پر از تجربه است، آنها صبوری کردن و تکنیک های بازیگری را به شما آموزش می دهند. همچنین ما با دانیال عبادی، امین ایمانی و سایر دوستان تیم جوانی را تشکیل می دادیم و همه هم تقریبا در یک رده سنی بودیم. خداروشکر توانستیم با یکدیگر ارتباط خوبی برقرار کنیم، تبادل نظر داشته باشیم، اتفاقات روز را بررسی کنیم و دوستی صمیمی بین خودمان شکل دهیم که ماحصل آن را در خروجی کار قابل مشاهده بود.

هلیا امامی ضمن رضایت از محقق شدن اهداف این سریال، درباره بازخورد مردم خاطرنشان کرد: به نظر من اهداف کلی همه اعضای کار مانند نویسنده، کارگردان و تهیه کننده محقق شد. در رابطه با بازخوردهای مخاطبان هم می توانم بگویم که باتوجه به نظراتی که گرفتم، توانستم دین خود را به این سریال ادا کنم.

او درباره داستان سریال عنوان کرد: «داستان یک شهر» روابط و زندگی انسان ها را نشان داد، همانطور که زندگی بالا و پایین، شادی و ناراحتی، بدبختی و خوشبختی دارد این سریال هم فرازوفرودهایی داشت و ما فقط نمی خواستیم زیبایی ها و خوشحالی ها را نشان دهیم.

سریال «داستان یک شهر» هر روز ساعت 18:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 2:۰۰ بامداد و 10:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر